خودروی هیدروژن سوز تویوتا با نام میرای (Mirai) را اینجا ببینید

Fri

خودرویی با نام میرای برای اولین بار در ژوئن سال 2014 پرده برداری شد، پسماند این خودرو که به زبان ژاپنی به معنای آینده بوده، بخار است. این سواری چهار در قرار است سال 2016 در آمریکا عرضه شود و همراه با عرضه آن و طبق آنچه تویوتا اعلام کرده است، 12 پمپ هیدروژن هم راه اندازی می شود. این پمپ ها قرار است در مناطق بزرگ بوستون و نیویورک قرار بگیرند و شبکه ای متشکل از شهرهای نیویورک، نیو جرسی، ماساچوست، کانتیکت و رود آیلند را تحت پوشش قرار دهند. تویوتا اعلام کرده است که زمان دقیق عرضه به زودی و طی ماه های آتی … خودرویی با نام میرای برای اولین بار در ژوئن سال 2014 پرده برداری شد، پسماند این خودرو که به زبان ژاپنی به معنای آینده بوده، بخار است. این سواری چهار در قرار است سال 2016 در آمریکا عرضه شود و همراه با عرضه آن و طبق آنچه تویوتا اعلام کرده است، 12 پمپ هیدروژن هم راه اندازی می شود.

این پمپ ها قرار است در مناطق بزرگ بوستون و نیویورک قرار بگیرند و شبکه ای متشکل از شهرهای نیویورک، نیو جرسی، ماساچوست، کانتیکت و رود آیلند را تحت پوشش قرار دهند. تویوتا اعلام کرده است که زمان دقیق عرضه به زودی و طی ماه های آتی اعلام خواهد شد.



مدیر عامل شرکت اظهار داشته که این خودرو می تواند تا 300 مایل (482.803 کیلومتر) با یک بار پر کردن باک از هیدروژن برود. سلول های هیدروژنی تعبیه شده در خودرو قادر به تامین برق یک خانه به مدت یک هفته هستند و تنها به 5 دقیقه زمان برای شارژ شدن نیاز دارند.

تویوتا ادامه می دهد: مرکز ثقل پایین این خودرو باعث شده که کنترل آن بسیار پویا باشد. در ضمن سازندگان خودروهای هیدروژنی بارها اعلام کرده اند که این خودروها از تمام تست های مربوطه سربلند بیرون آمده اند.

Share this post